trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1592 0

חדש בישראל- מנוע השוואת ביטוחי נסיעות לחול אובייקטיבי

מהיום יותר קל להשוואת ביטוחי נסיעות לחול באתר אחד ללא צורך להסתובב בין כל אתרי חברות הביטוח השונות

ליאורה שדה
מאת: ליאורה שדה כתבת ביטוח נסיעות

פורסם: 02.12.2021 18:26

כיסוים חשובים בביטוח נסיעות לחול

אם יש דבר שהתגעגענו אליו בתקופת הקורונה זה חופשות בחו"ל. כשאנחנו סוגרים טיסה לחו"ל אנחנו כבר מרגישים ומריחים את הריח של נתב"ג ומדמיינים את המטוס עוזב בדרך לחופשה החלומית שהזמנו.

כדי שנוכל להנות מהחופשה כמו שצריך וללא דאגות מיותרות, חובה על כל אחד לדאוג קודם כל לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל עבור כל הנוסעים.

אז מהם הכיסויים שחובה להכליל בביטוח, וכיצד נבחר את הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר?

 

איך נדע להבדיל בין כל מה שחברת ביטוח מציעה לנו בפוליסת ביטוח הנסיעות שלה, האם יש כיסוי זהה אצל כל החברות, מה חשוב באמת לבטח לפני שעולים לטיסה.

ביטוח נסיעות לחו"ל – זה יותר מהמלצה אז למרות שביטוח נסיעות לחו"ל זה לא חובה לפי החוק זה הדבר החכם והאחראי לעשות, ובסופו של דבר מה שיאפשר לכם להנות מהחופשה בלי דאגות. תשלום אחד זניח יכול לחסוך לכם בהמשך הוצאות של אלפי שקלים ולמעלה מכך אם חס וחלילה יקרה משהו.

לצד הרובד הבסיסי, לעיתים מומלץ לרכוש כיסויים והרחבות נוספות בפוליסה שלכם.

נעבור בקצרה על הכיסויים החשובים.

כיסויי הבסיס בביטוח נסיעות לחו"ל כל פוליסת ביטוח בסיסית כוללת שלושה כיסויים עיקריים:

1. ביטוח בריאות רפואי כיסוי המבטיח החזר כספי או תשלום מראש במידה ותזדקקו לטיפול רפואי בחו"ל. זהו הכיסוי החשוב ביותר, שכן טיפולים רפואיים ללא ביטוח יכולים לעשות עשרות אלפי שקלים וממש לא כדאי לשאת אותם בעצמכם. שימו לב שבמקרים מסוימים, כמו פציעות בעקבות ספורט אתגרי הפוליסה הבסיסית אולי לא תספיק – נגיע לזה בהמשך.

2. איתור וחילוץ במידה ואבד איתכם הקשר לתקופה ובני משפחתכם או חברים קרובים מפעילים אמצעי איתור וחילוץ, כיסוי זה מכסה את העלויות. הוצאות איתור וחילוץ הן גבוהות מאוד, ולכן מדובר בכיסוי חשוב במיוחד כאשר אתם מטיילים בטבע אך היינו ממליצים לקחת אותו גם כאשר מדובר בטיול עירוני.

3.חבות כלפי צד ג' במידה ופגעתם באדם אחר או ברכושו אתם עלולים להיות חשופים לתשלום פיצויים גבוהים. ביטוח חבות כלפי צד ג' למעשה מוריד מכם את הצורך לשלם את הפיצויים. נוסיף כאן בהערה שאתם יכולים לבחור שלא להרחיב ולוותר על הכיסוי איתור וחילוץ וחבות כלפי צד ג' ובכך לחסוך כמה שקלים, אך אנחנו ממליצים בחום שלא לעשות זאת ולהיות ערוכים לכל תרחיש, ובעיקר כאשר מדובר בעלות נמוכה מאוד.

הרחבות וכיסויים נוספים מלבד הכיסויים שפירטנו קיימים כיסויים נוספים שמומלץ להוסיף בהתאם לאופי הטיול שאתם מתכוונים לבצע ובכך להתאים את הכיסוי הרצוי לכם, נעבור על העיקריים שבהם:

1. כיסוי כבודה למרבה הצער אובדן של כבודה זה דבר שקורה מפעם לפעם. מטרתו של כיסוי כבודה הוא שתוכלו לקבל החזר בהקדם האפשרי.

2. כיסוי לביטול או קיצור נסיעהכיסוי שסופג את ההוצאות הכספיות במידה וקיצרתם או ביטלתם את הטיול שלכם כתוצאה ממצב רפואי (או לעיתים משפטי) שאתם או אחד מבני משפחתכם מדרגה ראשונה נקלעתם אליו (ברוב החברות זה לא כולל קורונה). זה כיסוי חשוב מאוד שיכול לחסוך לכם הרבה כסף, ולכן מומלץ לבטח את עצמכם כמה שיותר מוקדם לפני הטיסה וכך לדאוג שלא תפסידו כסף במידה והחופשה תתבטל או תתקצר.

3. כיסוי לספורט אתגרי כיסוי להוצאות רפואיות בשל פציעה שנגרמה כתוצאה מספורט אתגרי. חשוב לשים לב שחברות ביטוח מגדירות ספורט אתגרי שונה זו מזו, ואם אתם מתכננים לעשות פעילות ספורטיבית כלשהי בטיסה שלכם בדקו אם אתם זקוקים להרחבה זו. שימו לב שלעיתים חברות מחשיבות גם פעילות כגון רכיבה על אופניים או שייט בסירה כספורט אתגרי.

4. כיסוי לספורט חורף החרבת ספורט אתגרי לרוב לא מכסה סקי, ולכן במידה ואתם טסים לחופשת סקי יש להרחיב כיסוי ספורט חורף.

5. החזר השתתפות עצמית ברכב שכור ביטוחי רכב בחו"ל לעיתים דורשים סכום השתתפות עצמית גבוה במקרה של תאונה, ומטרתה של הרחבה זו היא להחזיר את סכום ההשתתפות העצמית.

6. כיסוי קורונה החזר כספי שנגרם בעקבות מגיפת הקורונה: הוצאות לינה בעקבות כניסה לבידוד, ביטול נסיעה וכדומה, הרחבת כיסוי לקורנה הינה נפוצה בעת הזו של חוסר וודאות וניתן לרכוש אותה עד 3 ימים לפני היציאה מהארץ.

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל נקבע בהתאם למשך החופשה, היעד, ההרחבות וכן בהתאם לפרטים האישיים שלכם כגון גיל, מצב רפואי והיריון בהתאם למועד הנסיעה.

כיצד אבחר את הפוליסה המתאימה?

מנוע החיפוש של טראסטי מאפשר לכם לבחור ולהתאים את הפוליסה בהתאם לצרכים שלכם ולפי ההרחבות שאתם רוצים. אין שום צורך להיכנס לכל אתר של חברת ביטוח בנפרד כדי לבדוק מחיר – מנוע החיפוש של טראסטי עורך עבורכם את ההשוואה לפי מחיר ותנאי הפוליסה ומאפשר לכם לבחור את האפשרות המשתלמת ביותר.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.